Έχετε αναρωτηθεί ποτέ αν οι διαφημίσεις που βλέπετε συχνά στο Facebook είναι πραγματικά αποτελεσματικές, ακόμα και αν για κάποιους μπορεί να φαίνονται ενοχλητικές; Στην πραγματικότητα, τα οφέλη που μπορεί να αποκομήσετε για την επιχείρησή σας μέσω των Facebook Ads είναι πολλά.
Πως θα μπορούσατε να το εκμεταλλευτείτε με τον κατάλληλο τρόπο, ώστε να δείτε πραγματικά αποτελέσματα;
Ισχυρά Analytics
Το Facebook παρέχει ακριβείς αναφορές και αναλύσεις σχετικά με τις διαφημίσεις σας, που σημαίνει ότι δε θα χρειαστεί ποτέ να κάνετε υποθέσεις σχετικά με το αν λειτουργεί ή όχι η διαφήμισή σας. Σας παρέχονται αναφορές σχετικά με την προσέγγιση χρηστών, τις αναρτήσεις σας, τα like και ποιες αναρτήσεις έχουν την καλύτερη απόδοση. Ακόμα, αποκτάτε πληροφορίες σχετικές με τα κλικ, τις μετατροπές και τις πωλήσεις σας. Το Facebook σας δίνει τόση δύναμη όσον αφορά την παρακολούθηση των διαφημίσεων σας.
Ακριβής στόχευση
Μπορείτε να στοχεύσετε με βάση τα ενδιαφέροντα, συμπεριφορές, δημογραφικά στοιχεία, ηλικία, τοποθεσία και γλώσσα.
Οι δυνατότητες αυτές είναι το κλειδί της επιτυχίας της επιχείρησής σας, καθώς μπορείτε να στοχεύσετε ακριβώς το κοινό που σας ενδιαφέρει και να μην σπαταλάτε τα χρήματά σας. Η ποιότητα είναι πιο σημαντική από το μέγεθος που σημαίνει ότι μία μετατροπή στο σωστό πελάτη είναι καλύτερη από το να στοχεύσετε μεγαλύτερο κοινό χωρίς καθόλου μετατροπές.
Καλύτερα αποτελέσματα από τις οργανικές αναρτήσεις
Εάν διαχειρίζεστε μια επιχειρηματική ιστοσελίδα, τότε θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό των ακολούθων σας βλέπει τη δημοσίευσή σας. Τα τελευταία δύο χρόνια, το Facebook μείωσε την προβολή των επαγγελματικών σελίδων στη ροή ειδήσεων.
Έτσι, εάν θέλετε οι δυνητικοί σας πελάτες να γνωρίζουν για την επιχείρησή σας στο Facebook θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τη διαφήμιση.
Η διαφήμιση είναι επένδυση και όχι κόστος και αν δημιουργηθεί η κατάλληλη στόχευση τα αποτελέσματα θα σας δικαιώσουν με το παραπάνω.
Έμφαση στη σωστή στόχευση
Στοχεύοντας μόνο στο κοινό που θέλετε, καταλήγετε να ξοδεύτε ένα μικρό χρηματικό ποσό και τελικά να κερδίζετε χρήματα από τη διαφήμισή σας.
Μπορείτε να βρείτε εύκολα τους πελάτες σας
Μόλις βρείτε το κατάλληλο κοινό μπορείτε να προσελκύσετε άτομα που τους “μοιάζουν”. Αυτό σημαίνει ότι σας δίνει τη δυνατότητα να βρείτε ακόμα περισσότερα άτομα που είναι πιθανότερο να αγοράσουν από εσάς ή να ενδιαφερθούν για την υπηρεσία σας.
Οι άνθρωποι είναι πάντα ενεργοί στα social media
Δε μπορείτε να γνωρίσετε το Facebook. Είναι παντού. Η επιχείρησή σας πρέπει να έχει επαγγελματική σελίδα στο Facebook, γιατί εκεί βρίσκονται οι πελάτες της. Το 69% των ενηλίκων έχει λογαριασμό στο Facebook. Ο μέσος άνθρωπος χρησιμοποιεί το Facebook συνολικά περίπου μία ώρα καθημερινά, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πιθανότητες μέσα στη μέρα να προβληθεί η επιχείρησή σας και να αλληλεπιδράσουν με αυτή, αν ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.