YouTube Ads

Η πλατφόρμα YouTube είναι ο δεύτερος ιστότοπος με περισσότερες επισκέψεις μετά τη Google και προσεγγίζει κυρίως άτομα ηλικίας 18-49 ετών. Σύμφωνα με το 78% των μελετών, το YouTube προσφέρει υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) σε σχέση με τις τηλεοπτικές διαφημίσεις.

Ακόμα και αν η επιχείρησή σας διαθέτει το πιο γρήγορο και εντυπωσιακό website, χρησιμοποιεί βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και διαφημιστική καμπάνια (PPC), υπάρχει ακόμα μια πλατφόρμα που μπορεί να σας παρέχει πλεονεκτήματα: YouTube Ads.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα  της διαφήμισης στο YouTube;

Είναι οικονομικά αποδοτική

Εάν είστε εξοικειωμένοι με τη διαφήμιση PPC, θα γνωρίζετε ότι είναι μια εξαιρετικά οικονομική στρατηγική. Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με τη διαφήμιση PPC, μπορείτε εύκολα να καταλάβετε γιατί είναι επικερδής: πληρώνετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.

Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να επιλέγετε το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε, όταν κάποιος κάνει κλικ. Έτσι, δε θα ξοδέψετε υπερβολικά χρήματα σε διαφημίσεις PPC και δε θα σπαταλήσετε χρήματα σε διαφημιστικό χώρο.


Η σχέση ανάμεσα σε διαφημίσεις PPC και σε διαφημίσεις Youtube είναι ότι η διαφήμιση στο YouTube ακολουθεί ένα μοντέλο PPC με τον ίδιο λειτουργικό τρόπο, γεγονός που την καθιστά οικονομικά αποδοτική.

Είναι στοχευμένη

Η λεπτομερής στόχευση είναι ιδιαίτερα σημαντική για μια επιτυχημένη καμπάνια. Το YouTube Ads σας επιτρέπει να είστε εξαιρετικά αναλυτικοί όσον αφορά τη στόχευση του κοινού που θέλετε να προσεγγίσετε. Μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό σας βάσει δημογραφικών στοιχείων (τοποθεσία, ηλικία, φύλο), θέματα ενδιαφέροντος, γεγονότα ζωής (γάμος, μετακόμιση, απόκτηση παιδιού), συναφές κοινό, δηλαδή κοινό που αναζητά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Γενικότερα, μπορείτε με τις επιλογές στόχευσης του YouTube να στοχεύσετε μια εξαιρετικά συγκεκριμένη ομάδα χρηστών ή πιο γενικές ομάδες σχετικά με το είδος των προϊόντων και υπηρεσιών που θέλετε να προβάλλετε.

Σας βοηθά να συνδεθείτε με το κοινό σας

Εάν μία εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις, ένα βίντεο αξίζει χίλιες λέξεις και επτά συναισθήματα. Οι περισσότεροι δηλώνουν περισσότερο συνδεδεμένοι με ένα brand όταν παρακολουθούν μια διαφήμιση. Αυτό συμβαίνει, διότι συνδέονται με τα πρόσωπα που αντιπροσωπεύουν το brand και κατανοούν καλύτερα τη στάση τους ως εταιρεία, καθώς παρακολουθούν πως λειτουργεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Έτσι, ένα βίντεο είναι το πιο δυνατό διαφημιστικό μέσο, το οποίο συνδυάζει εικόνα, ήχο, ίσως και κείμενο και μπορεί να προκαλέσει κάποιο συναίσθημα.

Εύκολα μετρήσιμες διαφημίσεις

Η εικόνα απόδοσης μια καμπάνιας μπορεί να σας βοηθήσει στη βελτίωση. Εάν δεν μετράτε την επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας, τότε χάνετε το χρόνο σας να την εκτελείτε.

Για να παρακολουθείτε την απόδοση του YouTube Ads αρκεί να κάνετε κλικ στην κατηγορία “Analytics” στο λογαριασμό σας στο YouTube και θα μάθετε περισσότερα για τους θεατές σας και την απόδοση κάθε βίντεο.

Παρέχει γρήγορα αποτελέσματα

To YouTube έχει πάνω από δύο εκατομμύρια χρήστες και αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος να καταλάβουμε γιατί θα δείτε τόσο γρήγορα αποτελέσματα. Η προβολή των διαφημίσεων σας σε περισσότερα άτομα σημαίνει ότι θα λαμβάνετε περισσότερα κλικ σε διαφημίσεις, επισκεψιμότητα ιστοσελίδας και πωλήσεις.

Συνεπώς, ένα μεγάλο κοινό εγγυάται και περισσότερους χρήστες που ενδιαφέρονται για την επωνυμία της επιχείρησής σας, αφού οι διαφημίσεις σας θα συνεχίσουν να προβάλλονται σε περισσότερα άτομα σε σχέση με άλλες μεθόδους, εκτός αν έχετε δύο εκατομμύρια συνδρομητές στο email ή δύο εκατομμύρια ακόλουθους στο Facebook.

Ρωτήστε μας. Απαντάμε άμεσα σε οποιαδήποτε απορία σας.