Οι επιχειρήσεις που θέλουν να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό γνωρίζουν ότι η υψηλή οργανική κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google είναι ο τρόπος να τα καταφέρουν. Ωστόσο, η κατάκτηση της πρώτης θέσης οργανικά ειναι δύσκολη, ειδικά όταν η αγορά είναι πολλή ανταγωνιστική. Εκεί έρχεται το Google Ads.
Τι είναι το Google Ads;
Το Google Ads είναι μία διαδικτυακή υπηρεσία διαφήμισης που δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εμφανίζουν το διαφημιστικό υλικό τους στα αποτελέσματα αναζήτηση της Google. Όταν ένα αποτέλεσμα αναζήτησης έχει την ετικέτα “Διαφήμιση”, αυτό ακριβώς είναι το Google Ads.
Η επιχείρησή σας μπορεί, μέσω των Google Ads, να δημιουργήσει μία καμπάνια που να είναι προσαρμοσμένη στους στόχους, την τοποθεσία, τα δημογραφικά στοιχεία, τις λέξεις-κλειδιά και τον προϋπολογισμό σας. Όταν ένας χρήστης, λοιπόν, εισάγει μία από τις στοχευμένεις λέξεις τότε θα εμφανιστεί η διαφήμισή σας. Για παράδειγμα, εάν η καμπάνια στόχευε στις λέξεις κλειδιά “καλύτερα εστιατόρια στην Αθήνα” τότε κάποιος που θα πραγματοποιούσε αυτή την αναζήτηση θα έβλεπε την διαφήμισή σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Το Google Ads κάνει μία εικονική δημοπρασία για να καθορίσει ποιες διαφημίσεις θα εμφανιστούν στη κορυφή των μηχανών αναζήτησης. Οι εταιρείες μπορούν να υποβάλλουν προσφορές για την τοποθέτηση αυτών των διαφημίσεων με βάση τρεις κύριες στρατηγικές:
- CPC (κόστος ανά κλικ)
- CPM (κόστος ανά εμφανίσεις)
- CPA (κόστος ανά ενέργεια)
Γιατί μία επιχείρηση πρέπει να αξιοποιήσει το Google Ads;
Πιο γρήγορα αποτελέσματα από τις οργανικές αναζητήσεις (SEO)
Αν θέλετε να αυξήσετε γρήγορα την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, χρησιμοποιήστε το Google Ads. Το Google Ads προσφέρει πιο γρήγορα αποτελέσματα, καθώς δεν ανταγωνίζεται τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Θα βρίσκεστε στη κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης του κοινού που θέλετε εσείς να προσεγγίσετε αμέσως μόλις ξεκινήσει η καμπάνια σας.
Προσεγγίστε το σωστό κοινό τη σωστή στιγμή
Το Google Ads σας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε το κοινό που θέλετε εσείς. Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που έχουν ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον τους για το προϊόν σας ή έχουν επισκεφθεί συγκεκριμένες σελίδες στον ιστότοπό σας. Ο ιστότοπός σας θα είναι ορατός μόνο σε δυνητικούς πελάτες υψήλης ποιότητας και έτσι δεν θα σπαταλάτε άδικα τα χρηματά σας σε λάθος κοινό.
Αύξηση αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σας
Το Google είναι το πρώτο μέρος που επισκέπτεται κάποιος για να κάνει έρευνα για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Για αυτό, είναι σημαντικό να έχετε παρουσία στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης στον κόσμο.
Παρακολουθήστε και μετρήστε την απόδοση της διαφημιστικής σας καμπάνιας
Το Google Ads παρέχει λεπτομερή, αναλυτικά στοιχεία για τις καμπάνιες σας, όπως κλικ, εμφανίσεις, επισκεψημότητα και μετατροπές. Μπορείτε να δείτε από που προήλθαν οι πελάτες σας, ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποίησαν και ποιες μορφές διαφήμισης ήταν οι πιο πετυχημένες. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να σταματήσετε τις καμπάνιες που δεν έφεραν τα καλύτερα αποτελέσματα και να αξιοποιήσετε αυτές που το έκαναν. Αυτό είναι δουλειά της εταιρείας μας, ώστε να σας φέρουμε τα αποτελέσματα που ζητάτε.
Έχετε τον έλεγχο του προϋπολογισμού της καμπάνιας σας
Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα του Google Ads είναι ο ακριβής έλεγχος του προϋπολογισμού της καμπάνια σας. Μπορείτε να ορίσετε ένα ημερήσιο προϋπολογισμό για κάθε καμπάνια, για να είστε σίγουροι ότι δεν θα κάνετε υπερβολικές δαπάνες, ενώ παράλληλα θα μεγιστοποιήσετε την απήχησή σας. Μπορείτε να σταματήσετε ανά πάσα στιγμή την καμπάνια ή ακόμα και να τροποποιήσετε το περιεχόμενο της διαφήμισή σας.
Παρακολουθήστε τις διαφημίσεις των ανταγωνιστών σας και ξεπεράστε τις
Μπορείτε να παρακολουθήσετε τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας και το πως υποβάλλουν προσφορές για τις λέξεις-κλειδιά.
Αυτό σας δίνει την ευκαιρία να αναλύσετε τις στρατηγικές τους και να προσαρμόσετε τις δικές σας, ανάλογα.
Μεγιστοποίηση απόδοσης επένδυσης (ROI)
Τα αναλυτικά στοιχεία του Google Ads σας επιτρέπουν να αναλύσετε το κόστος της καμπάνιας και να καταλάβετε εάν είναι αποτελεσματική. Αυτές οι πληροφορίες είναι ανεκτίμητες για όλες τις επιχειρήσεις που θέλουν να εκμεταλλευτούν και να βελτιώσουν τις στρατηγικές μαρκετινγκ αλλά και για μελλοντικές λήψεις αποφάσεων.