Όλες οι επιχειρήσεις δικαιούνται μια ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο
Το Google Ads είναι η διαφημιστική πλατφόρμα της Google και ίσως η μοναδική λύση για αύξηση κερδοφορίας με χαμηλό κόστος ανά κλικ. Πρόκειται για ιδανική λύση των επιχειρήσεων που θέλουν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις στη Google, να αποκτούν ποιοτικούς επισκέπτες και σταθερούς πελάτες, να δημιουργήσουν brand awareness και αύξηση πωλήσεων μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Κάθε επιχείρηση πρέπει να αξιοποιήσει αυτό το εργαλείο διαφήμισης.
Το Google Search Network αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο στο οποίο εμφανίζονται οι search διαφημίσεις. Η πλατφόρμα Google Ads παρέχει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε και να στοχεύσετε τους ιδανικούς πελάτες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Υπάρχουν άπειρες επιλογές για να ορίσετε την προσέγγιση των ιδανικών πελατών με δυνατότητες παραμετροποίησης, σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας, με σκοπό την αύξηση της κερδοφορίας της.
Το Google Display Network (GDN) είναι μια προέκταση του Google Search Network για τις επιχειρήσεις που δεν φαίνονται πρώτες στην αναζήτηση της Google, καθώς οι χρήστες δε γνωρίζουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Αυτός είναι ο λόγος που μπορεί να βοηθήσει το Display Network: Οι διαφημίσεις Google Display χτίζουν την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας εκεί όπου “συχνάζουν” οι ιδανικοί πελάτες σας.
Το Google Display Network (GDN) είναι μια προέκταση του Google Search Network για τις επιχειρήσεις που δεν φαίνονται πρώτες στην αναζήτηση της Google, καθώς οι χρήστες δε γνωρίζουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Αυτός είναι ο λόγος που μπορεί να βοηθήσει το Display Network: Οι διαφημίσεις Google Display χτίζουν την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας εκεί όπου “συχνάζουν” οι ιδανικοί πελάτες σας.
Η χρήση του Youtube έχει αυξηθεί κατά 60% σε σχέση με την προηγούμενη πενταετία και για μια μερίδα του παγκόσμιου πληθυσμού, το YouTube να είναι το μοναδικό μέσο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Οι διαφημίσεις στο YouTube κεντρίζουν το ενδιαφέρον του κοινού σας με εικόνα και ήχο με σχετικά μικρό κόστος. Μπορούν να προβληθούν στην αρχή ή ανάμεσα σε ένα βίντεο και συνήθως είναι προσαρμοσμένες στα ενδιαφέροντα του χρήστη και σχετίζονται με την κατηγορία του βίντεο. Το κοινό στο οποίο προβάλλονται οι καμπάνιες του YouTube είναι πολύ περισσότερο σε σχέση με άλλες πλατφόρμες. Δεν είναι τυχαίο ότι τα κορυφαία brands χρησιμοποιούν YouTube Ads αντί της τηλεοπτικής διαφήμισης.
To Facebook Ads αποτελεί, επίσης, μια μορφή διαδικτυακής διαφήμισης που εστιάζει στα social media και αποτελεί τη No1 πλατφόρμα για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών παγκοσμίως. Μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook σας παρέχει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε διαφημίσεις και να στοχεύσετε το κοινό σας βάσει ηλικίας, ενδιαφερόντων, συμπεριφοράς και τοποθεσίας. Το ευρύ κοινό σε συνδυασμό με το χαμηλό αρχικό κόστος κάνουν την πλατφόρμα Facebook να μοιάζει ιδανικός τρόπος για να ξεκινήσετε διαφημιστικές καμπάνιες για την επιχείρησή σας. Το 69% των ενηλίκων διαθέτουν λογαριασμό στο Facebook, γεγονός που σας παρέχει τη δυνατότητα να προβληθεί η διαφήμισή σας στο κατάλληλο και στοχευμένο κοινό που αναζητάτε.
To Facebook Ads αποτελεί, επίσης, μια μορφή διαδικτυακής διαφήμισης που εστιάζει στα social media και αποτελεί τη No1 πλατφόρμα για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών παγκοσμίως.. Μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook σας παρέχει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε διαφημίσεις και να στοχεύσετε το κοινό σας βάσει ηλικίας, ενδιαφερόντων, συμπεριφοράς και τοποθεσίας. Το ευρύ κοινό σε συνδυασμό με το χαμηλο αρχικό κόστος κάνουν την πλατφόρμα Facebook να μοιάζει ιδανικός τρόπος για να ξεκινήσετε διαφημιστικές καμπάνιες για την επιχείρησή σας. Το 69% των ενηλίκων διαθέτουν λογαριασμό στο Facebook, γεγονός που σας παρέχει τη δυνατότητα να προβληθεί η διαφήμισή σας στο κατάλληλο και στοχευμένο κοινό που αναζητάτε.
Οι διαφημίσεις στην πλατφόρμα του Instagram είναι πολύ δημοφιλείς στην εποχή μας. Κάθε επιχείρηση, ανάλογα με τους στόχους και τις ανάγκες της, στρέφεται σε μια στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια στο Instagram. Η αύξηση αναγνωρισιμότητας και η αύξηση των πελατών μιας επιχείρησης επιτυγχάνεται μέσω του Instagram Ads. Η σωστή στόχευση του κοινού σε συνδυασμό με ένα ελκυστικό περιεχόμενο και ένα κουμπί προτροπής ωθούν τους χρήστες να «εξερευνήσουν» το επαγγελματικό προφίλ της επιχείρησής σας. Έτσι, επιτυγχάνετε τον σκοπό σας.